Често задавани въпроси

Как да започнем работа в модул „Счетоводство“?
Влизаме в модул „Счетоводство“, въвеждаме потребителско име и парола и избираме период за работа. Вижте подробни инструкции в следното видео:
Изберете от главно меню „Данни“, подменю „Въвеждане и коригиране на данни по папки“. 📋 Вижте подробности във видеото:
🔍 В меню „Търсене и коригиране на данни с филтър“ ще откриете мощен инструментариум за бързо и лесно откриване на въведени данни по зададени критерии – сметка по дебит, сметка по кредит, параграф, дейност, период и други опции. 🎥 Вижте подробности във видеото:
В модул „Счетоводство“ добавяме контрагент чрез десен бутон върху стрелката от падащото меню или чрез меню „Настройки“, подменю „Контрагенти“. Изгледайте видеото:
Добавете нова сметка с лекота! 🌟 В Настройки изберете Сметкоплан и Класификатори, въведете нужните данни и настройте аналитични нива. С бутон Запис финализирате процеса. Изгледайте видеото:
Лесно добавяне на нови дейности и параграфи! Проверете съществуващите записи и въведете нови кодове и наименования според Единния бюджетен класификатор. Вижте как:
Как да създадете нов мемориален ордер? 📋 Гледайте видео с лесни стъпки за пълна организация:
Създайте шаблони за бързо въвеждане на счетоводни записи! 🖋️ Лесно запазете и заредете често използвани документи с няколко клика. Прегледайте, коригирайте и управлявайте шаблоните си директно от програмата.