Модул „Ангажименти“ – Пълно и автоматизирано решение за управление на договори

Модул „Ангажименти“ представлява мощен инструмент за бюджетни предприятия, който осигурява цялостно управление на договори, автоматично отразяване на ангажименти и лесно проследяване на всички свързани процеси. Модулът обединява и централизира информацията за всички договори – по капиталови и текущи разходи, трансфери и помощи – с цел ефективно управление и контрол.
Основни възможности на Модул „Ангажименти“:

  • Автоматично начисляване на ангажименти: Системата автоматично извършва начисляване при възникване на ангажимент, като облекчава работата на финансовите екипи и елиминира нуждата от ръчно въвеждане на данни.
  • Проследяване на фактури и плащания: Създава възможност за отразяване на начисленията по фактури към договорите и съответно автоматично отразяване на плащанията в  модул „Счетоводство“ на BcomS2001_Cloud.
  • Детайлни справки по договори: Справки за всички договори, фактури и контрагенти на база зададени критерии като период от време, платени/неплатени задължения, статус на договорите и други. Системата дава възможност за търсене чрез филтър по номер на договор, име или Булстат на контрагент, статус, дата и срок на договора.
  • Контрол на плащания по договори над 10 000 лв.: Специални справки за договори с разплащания над 10 000 лв., съгласно изискванията на  Решение №593.
  • Възможност за експорт в Excel: Всички справки могат да бъдат лесно експортирани в Excel , което улеснява анализа и споделянето на информация.

Интеграция с други модули:

  • Модул „СФУК“: Позволява контрол при поемане на задължения и изпълнение на плащанията по договори на база обособени позиции. Автоматично синхронизира информацията между модулите за по-бързо и прецизно управление.
  • Модул „Счетоводство“: Осигурява автоматично начисляване на ангажименти по договори, отразяване на фактури по обособени позиции и проследяване на плащанията. Също така извършва контрол за превишаване на стойността на предоставените фактури и автоматично отразява извършените промени по договорите.

Допълнителни функции:

  • Справки за изтичащи договори и остатъци за плащане по сключени ангажименти, както и справки по обекти и ангажименти.
  • Филтриране по критерии, зададени от потребителя – номер на договор, Булстат на контрагента, статус на договора и други.

Модулът „Ангажименти“ е ключов инструмент за директори на агенции, финансови мениджъри, главни счетоводители и всички отговорни лица в държавната и общинската администрация. Той осигурява висока степен на автоматизация, намалява времето за ръчна обработка на данни и значително подобрява точността на финансовите операции.